به همراهان اسطرلاب خوش آمدید

اسطرلاب نرم افزار مدیریت زمان و کارهای شخصی بر روی گوشی های همراه است. این نرم افزار بر روی دو سیستم عامل Android گوگل و iOS اپل قابل نصب و اجراست.
اسطرلاب به مدیران و مسئولان شرکت ها امکان ارسال پیغام، محتوای خبری و یادآوری به کارکنان و مشتریان خود را می دهد و به کاربران امکان مدیریت تمام فعالیت ها و برنامه های روزانه آنان همچنین قابلیت مدیریت زمانی و اولویت بندی آنها را ارائه می کند.
اصلی ترین کارهای اسطرلاب عبارتند از:
– مدیریت کارها
– مدیریت یادداشت های سریع
– مدیریت قرارهای روزانه و سازمانی
– مشاهده اخبار شرکت
– یادآوری کارهای تکراری
– حرکت بین نماهای روزهای قبل و بعد و انتخاب روزهای مختلف

دلایل به وجود آمدن اسطرلاب

استفاده از سازمان دهنده ها یا ارگانایزرها یکی از ابزارهای مفید جهت مدیریت شخصی هستند که کمتر مورد توجه قرار می گیرند.
با مدیریت کارها بر روی تلفن همراه یا تبلت، همیشه می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید و از آن به صورت موثر استفاده نمایید.
اگر در سررسید خود، وقایع مربوط به سازمان مورد علاقه خود، شرکت تجاری مورد علاقه یا کلوپ یا گروه دوستی با اهمیت خود را ببنید چه احساسی پیدا می کنید؟
اسطرلاب این کار را برای شما انجام می دهد.
با استفاده از اسطرلاب، به عنوان سررسید همراه و مدیریت کننده ی کارهای شخصی تان، از قطع شدن هزاران درخت و تبدیل آن ها به کاغذ جلوگیری کنید.